2010. január 13., szerda

Békávé

Most, hogy ugyebár dúl a sztrájk, nem jó. Fáradtabb vagyok tőle (szerintem tőle), és utálom a buszutat. Valami túristabusz szerűséggel megyünk, amit a Hatvan Volán biztosít a 85-ös busz használóinak. Ezúton is köszönöm 60!
Egyébként a buszmegállóban megállt egy kocsi, és szólt egy random emberkének (aki nem én voltam), hogy elviszi valameddig...Ez fair. Az is fair, hogy egy csávó taxival ment, és fizette neki a cége amúgy is, ezért Bálint barátomat bevitte Maglódról az Örsig. A metron jó kevesen voltak, késtem kicsit, de végülis rendesen értem be sulájba. Nóri nevű osztálytársam 4 óra alatt tette meg Rákosszentmihály-Mig távot kocsi-metro kombóval. Mi ennyi idő alatt Marokkóba utaztunk el repülővel, vagy adott esetben ennyi idő egy Budapest-Balaton odavisszára elég kocsival.
Az emberek tolakodnak, mert miért ne? De engem ne szorítsanak menetrendtábla, középkorú nő és busz hármasa közé, mert az hülyeség, igaz felismertem a helyzetből adódó komikumot, és nem kapálództam.
Holnaptól MÁV sztrájk is ugye, hajrá mindenk
i!


csók a blogolvasó szemetekre

0 megjegyzés: