2008. június 24., kedd

Kény

Már rég írtam, és sajnálom, de tudom előre, hogy nem sűrün fogok nyáron írni (lustaság, időhiány, ötlettelenség).
Ma voltam először strandon Agárdon és ezen a nyáron is, nagyon fasza volt, bár a végére a vihar kicsit betett, de nem volt baj.
Évzáró is volt már, a bizonyítványom nem tudom mit bizonyít, de nem kéne.
Jön a GT, de előtte elutazunk családdal Nemesnép city-be, valahova a Zala megyébe, de jó lesz. Sajnos kiestek a hollandok az EB-ből, de megérdemelték játékuk alapján. Törökök és spanyolok nyerjenek, kérlek Istenem!!!


csók a blogolvasó szemetekre

2 megjegyzés:

slivovica írta...

orosz-török döntőőőőőőt!
:DD

Névtelen írta...

én kvasokáig aszittem,h orosz-török döntő lesz. de mostmár megfelel a SPANYOL-német is.majd meglássuk mien a teljesítményük ^^.de jobb örültem vna németek helyett a törököknek,de így legalább tiszta szívemből csak és kizárólag a spanyoloknak tudok hajrázni =)