2008. június 1., vasárnap

Bemelegítő

Ma indult a nyár naptár szerint, csillagászok és diákok szerint még nem. Én (és még pár pajtim), azért már elkezdtünk bemelegíteni a nyárra.
Pénteken suli után elindultunk PediG koncertre, de a rossz szervezés miatt elmaradt, így hangszerestül kiültünk az Erzsébet térre és zenélgettünk. Az jó volt. Ja igen, és találkoztunk a Subscribe-os Bálinttal is, nagyon rakenroll volt. PediG után mentünk a Szabadság térre Kaukázusra, majd még egy kicsit voltunk Erik Sumo Band-en is, de után mentünk, mert a MIG-ben volt valami hepaj, de a kicsiket (Eszter, saci, én) kiküldték, mert nem vagyunk VOMA-k. Elmentünk hát BORba majd onnan haza.
Szombaton Balage-val mentem TEIS fesztiválra,majd csatlakozott Kattyer is. Voltunk Fedélzet koncerten, utána Ez a divat-on (poén zenét tolnak), majd a változatosság kedvéért Kaukázus volt. A közönség felbaszott, de nagyon. Utána indultam egy kis kitérővel a Deák térre, ahol találkoztunk Dzsumbival, Gombival, meg sok ismeretlen emberkével, akikkel elindultunk HS7-koncira. Oda jöttek hozzám közbe a Solya meg az Anett, akikkel külön válltam. Találkoztam még Lindával, TD-vel meg Dane-el. Aztán még odajött (Zalán) Saci, meg Réka. Aztán még saci és AnnA is. Ihajj csuhajj. Quimby nagyon jó volt, utána nagyon közel elment mellettem a Kiss Tibi meg a Balnyi Szilárd jeeeee. Est végére csatlakozott Pali meg Eszter is, és így borozgattunk éjjfélig.
Vasárnap (azaz ma) Eszterrel elmentem PediG koncertre, ami most tényleg volt. Az Örsön láttuk az ex Elevenholdas csávót. A koncerten már ott várt Lew, Marci, meg AnnA, meg Dusi is. Jó volt a koncert, utána láttuk még Sás Péter eszement jó humoristát (ez irónia volt), végül a Beck Beat zenekart, akik tetszettek nekem, mármint a zene. És most Itthon vagyok.


csók a blogolvasó szemetekre

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Csodálatos hétvége volt. :) Nevezzük el a Hajmási-Szegedi Nagy Alter Hétvégének.
HSZNAH

Névtelen írta...

és a kishugodat meg sem említetted,pedig mien jót autóztunk?! =(