2008. október 12., vasárnap

Sűrű

Ez a hétvége nem arra volt jó, hogy kipihenjem magam.
Történt ugyanis, hogy pénteken gólyabál volt a suliban, utána elmentünk kicsit a szimplába Orsival és sacival, majd mivel saci nem volt jól eljöttünk, és itthon egyből elaludt a kis drága. Én nem tehettem ezt, mert vártam Bálintra, aki PUF koncerten volt és kb olyan 1:15-kor megérkezett és rögtön ágynak dőltünk. Én hétkor keltem, mennem kell diákolimpiára a TF-be. sacit és Bálintot hagytam aludni, de ők is hamar eljöttek. Az olimpián nem írtam be magam a történelem könyvekbe, de nem is ezért mentem. Onnan 12:00-ra mentem médiára filmet nézni. Szükségállapot címen futó múvit láttam, megbántam. Azután mentem Nagyihoz kajolni, tőle pedig Csibihez gitárért. Kb. 19:15-re értem haza.
Ma 9:00-kor keltem, mert mentem Matyihoz próbálni. Bálinték felvettek és oda is értünk kicsit előbb. Háromig próbáltunk, megcsináltuk a dobot, átírattak velem egy szöveget és megtaláltuk a végleges zenekar nevet: Hu.zamm (Hajmási, Unyi, Zita, Attila, Matyi, Madar). Próbáról Csibihez mentem visszaadni a gitárját. Játszottunk nála a pedálján, meg dartsoztunk és aztán hazajöttem. Most itt vagyok és blogot írok.

csók a blogolvasó szemetekre.

0 megjegyzés: