2008. október 6., hétfő

Hétvége, hétvége

Már nagyon rég írogattam ide. Sok minden történt velem osztálykirándulás óta persze, de mindenre úgysem emlékszem.
Meghalt Paul Newman.
Új zenekari projektbe léptem bele, amibe eddig Feá, Sánta D. és Bandi van (no meg én). A cél zaj zene. Az eddigi zenekar volt pénteken próbálni, állítólag világhírűek leszünk. Én közben sacinál aludtam (péntek-szombat), ahol Anna húgának volt a nyolcadik születésnapja, amit meg is ünnepeltünk volt. Rajzoltam neki szívbőljövőt, ami annyira jól sikerült, hogy el sem hitte, hogy én rajzoltam. Nem tudom kit minősít. Válaszokat várom...
Voltam színházban is, a Pesti-ben a Kellékes c. darabot láttam Kern Andrással a főszerepben. Láttam az I'm Not There-Bob Dylan életei c és A Nagy Lebowski filmet is. A Deltát is, nem tudom mondtam-e már. És ma elkezdődött a szalagavatóra való keringő táncpróba.
Tegnap megpróbáltam a fejlécbe beszenvedni egy képet, de nem jött össze, aki tudja, hogy kell az magyarázza el. Köszönöm.

0 megjegyzés: