2008. szeptember 21., vasárnap

Osztkir

Osztályunk idén is elment szokásos éveleji osztálykirándulására. Helyszín: Kecskemét, időpont: szept. 19-20.
A pályaudvarra sacitól mentem, akivel egyébként félévesek lettünk 18-án. Leghosszabb koneksön, és én most boldog vagyok.
Odaérkeztünk, leraktuk a csomagjainkat, és elindultunk a kecskeméti rajzfilmstúdióba. Az előadás mindenkinek nagyon tetszett, mert Morzsi ezzel akar foglalkozni majd. Megtudtuk, hogy rengeteg jó filmjük van. Megmutatták, hogy kamerázzák a meséket, ami előttem mindig nagy rejtély volt.
Utána a cifra palotába mentünk, ami szar volt, mindenki szerint. Aztán a szabadidejébe a HUF elkezdte keresni a Garabonciás házat, a Dinasztikus épületeket, majd rájött, hogy elveszítette Cucut az albínó, nőstény, félmilliós vadászgörényt. A következő projetkünk az volt, hogy egy embert közre fogtunk és mindhárman a telefonunkba kiabáltunk, követve a kiszemelt áldozatot. Aztán eljátszottuk, hogy Bálint egy filmsztár, Feá az ügynöke én meg a gorillája, amivel nyertünk egy kólát. A vacsi nem volt nagy cucc, és a szállás se.
Másnap elmentünk a Géró tanyára, amitől mindenki el volt ájulva. De tényleg. Egy faszi 20 évig építette a freestyle parasztházat. A színpadon a HUF - direkt nulla közönségnek - imprózott egy stand up-ot és egy Ibsen darabot, ami mi hárman élveztünk.
Ennyit a 11./a 5. osztálykirándulásáról.


csók a blogolvasó szemetekre

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

freestyle paraszt ház:DD te hülye vagy. a vacsi jó volt, csak hülye vagy. de mind1

Névtelen írta...

anyás majdnem 3sor van 'rólam':D csókaszádra<3 így tovább x)