2008. szeptember 13., szombat

Dolgozó férfi

Első félhivatalos munkámat elvégeztem. Szórólapoztam az Őze Lajos Művészeti Iskola tájékoztatóját elosztva izé bazzeg. Miközben szórtam a lapot Bálinttal rengeteg érdekes embert láttam, kedveset, parasztot, közömböset, vidámat, érdeklődőt, leszarót, csövest, gazdagot, külföldit és magyart. Ezerféle képpen reagáltak arra, hogy én egy papírfecnit adok a kezükbe. Igyekeztem végig mosolyogni, jónapot kívánni, és megköszönni, hogy vettek tőlem cuccot. Valakin láttam, hogy ezért vesz tőlem, valaki oda se figyelt, valaki felkapta a fejét, de tovább ment... Mindegy, nekem nagyon érdekes volt az egész.
Péntekről mára meg sacinál aludtam. Elkeztük nézni A per c. filmet ,de túl fáradtak voltunk és bealudtunk, amennyit láttam tetszett, ennyi. Reggel (11:30 körül) Emese nevű első huga csinált nekünk csokisfrappét, ami finom volt, kössz.
Volt zenekarunknak próbája megintcsak. Egész jól haladunk, de még sok időre van szükségünk, hogy egy koncert csak saját (jól előadott) számokból álljon.

csók a blogolvasó szemetekre

0 megjegyzés: