2008. szeptember 1., hétfő

Pótlás, kezdés

Mindenképp be kell számolni a nyaram talán legjobban várt filmes élményéről. A sötét lovag. sacival néztem meg, ő már látta, de kedves volt és megnézte velem mégegyszer. Az eleje elég ütős volt, a történetben nagy szerepet nem tölt be, de bevezetőnek tökéletes.
Eleinte csalódottságot éreztem, mert túlzottan is vártam ezt a filmet, sok jót, nagyon jót olvastam róla, és ahhoz képest nem volt akkora durr. Mostmár így utólag nagyon tetszik. 10-ből 9-et adtam rá végül imdb-n. "Heath Ledger" alakítása miatt érdemes legfőképp megnézni a filmet. Az idéző jel oka, hogy szerintem annyira jól játszotta Joker-t, hogy a vásznon nem Heath-t láthatjuk, hanem magát Joker-t. Mindenkinek ajánlom.
Amiről még be kell számolnom: sacinak sweet 16 volt 30-án. Aki nem tudja az szégyelje magát. Ennek örömére megajándékoztam pontban éjfélkor, majd délben családosebédeztünk. Majd bementünk a városba két osztálytársával találkozni (Komi, Bia), és utána elmentünk az @rc (majdnem így írják) kiállításra. Mindketten meg voltunk elégedve majd hazamentünk (hozzá haza) és lőtték a pizsit.
Ma meg hát elkezdődött a sulaj. Heti háromszor nulladik óra... Nem tetszik. Új matek tanár, tetszik. Új német(sátánmetál)tanár, nem tudom. Új angol tanár, még nem tudom ki. Kedden nincs első órám, tetszik.
Remélem minden kisdiák énekli telitorokból a híres Pink Floyd sort: We don't need no education!

csók a blogolvasó szemetekre

0 megjegyzés: