2008. december 4., csütörtök

Izé

Ilyen napokért érdemes tenni a dolgomat kedveskéim.
Reggel médiára bekecmeregtem, megmondták, hogy rendezhetünk Feával egy kisfilmet. Ennek én nagyon örülök, mert és "írtam" a "forgatókönyvet", várom nagyon. Majd kaptam egy ötöst németből, PediG azt hittem katasztrófális lett a dogám, sebaj.
Délután ittam egy Kinley better Izé lófaszt, majd bandafotózás következett, azám. Készült pár az Almássyn a játszótéren a nagy esőbe, majd a suli liftjében és az egyik férfi WC-jáben meg a karzaton.
Utána már nagyon kész volta saci, akivel elindultunk hozzá. A busz több, mint félórát késett, útközben elcsesződött az egyik ajtaja, de megérkeztünk. Szegény sacika már teljesen rosszul volt, jelenleg is gyengélkedig sajnos. Mindenki drukkoljon, hogy meggyógyuljon, mert hiányzik. SZIA SACI!!!!!
Hazafelé a déliig elhozott az apukája, majd onnan metróztam. A kukacon sikerült elaludnom és az örsön keltett fel egy széphangú nő Haló, haló szólítgatással. Én felkeltem és haza jöttem. Most itt vagyok és a PediG új albumát hallgatom az Izé!-t. Mindenki kattintson balra lent a pedig.uw.hu-ra és töltse le. Megéri.



csók a blogolvasó szemetekre

0 megjegyzés: