2008. november 23., vasárnap

Blöff

Ez lett végül a zenekarunk neve. Nekünk tetszik remélem nektek is.
Lezajlott az első "plugged" koncertünk a Teleki Blanka Gimnáziumban. Szerencsére sokan voltak. Madáchosok Telekisek egyaránt. Megbeszéltük az ottaniakkal, hogy havonta felléphetünk egyszer, ami egyenlőre tök jó, persze szeretnénk majd máshol is nyomulni. A koncert végére elszakadt a H húrom, ami a rokenroll egyik alap ismérve.
A koncert után átmentünk a MIG-be, ahol épp a Madách Szemle volt, és hogy hogy nem felléptünk a Bálinttal (kb 5percig), hála egy technikai problémának. Életem legkínosabb 5perce volt, ami színpadon töltöttem. Sebaj.
Aludtam azóta sacinál, ő is nálam, meg a Bálint is meg a Márti is meg Lóránd, aki nagy arc. Szüleim szerdán jönnek haza Londonból, remélem csomó jó cuccot hoznak nekem, és minden fasza lesz.
És most kérem mindenki legyen mérges, ugyanis faszom (faszunk) van tele, azzal, hogy a jó filmek későn mennek: m2-21:00 Apokalipszis most (ezt nézni fogom), Viasat3-23:05 Négy szoba (már láttam, de akkor is), TV2-23:10 Harcosok klubbja (
már láttam, de akkor is), Tv2-1:45 Madarak (nem láttam, de megnézném vazze), HBO-22:50 Babel (már láttam, de akkor is). Kapják be !

csók a blogolvasó szemetekre

0 megjegyzés: