2009. február 23., hétfő

Oscar

Idén is voltam oly ügyes, és végignéztem az Oscar gálát sacival. Nagyjából egy műásodpercet sem aludtunk se előtte se utána, szóval most kissé kómás vagyok.
Pénteken már elkezdtem a felkészülést: megnéztem a Benjamin Button különös életét. Nagy csalódás volt ez, a Fincher-Pitt párostól sokkal többet vár az ember. A történet és a képek nagyon szép, de a film nem jó.
Szombaton az Elcserélt életeket néztem, Angelina Jolie nagyon ott van, de a filmben még sok jó alakítást is megfigyelhetünk. A film pontos, precíz, érdemes megnézni. (Egyébként megnéztem aznap még A vihar kapujában c. '50-es Kurosawa filmet és a Gengszterek fogadója c. dán művet. Mindkettőt tudom ajánlani).
Vasárnap nyertünk duplavetítésre jegyet: a Kétely és a Gettó milliomost toltuk. Nekem mindkettő abszolút bejövős volt, 5-ös filmek.
Az Oscar Sean Penn díján kívül semmi meglapetést nem hozott, talán Hugh Jackman profizmusa volt az. Tetszett a műsor vezetés, és ahogy a színészi díjakat kiosztották 5 már díjazott színész, fasza volt.




csók a blogolvasó szemetekre

0 megjegyzés: