2009. április 10., péntek

Beszámoló

Utoljára Kolozsvár előtt írtam, azóta voltam Kolozsváron.
A város nagyon megtetszett nekem, főképp az emberek miatt. Mindenki önzetlen nyitott és segítőkész. A család, ahol megszálltunk Feával, nagyon kedves volt, egy családi tragédia sem gátolta meg ebben őket, úgyanúgy odafigyeltek ránk, vittek kocsival, adtak enni stb. stb. Továbbá megnéztük a Ványa bácsi c. darabot a helyi Magyar Színházban mely orbitális sikert aratott közöttünk. Szomorú voltam, mikor el kellett jönni, de még találkozunk biztos.
Az idei hosszúfoci is lezajlott. Több kevesebb sikerrel meccseinket végig játszottam (1 döntetlen 2 vereség 1 győzelem), ez két gólt jelent a részemről. Sacinál kipihentem magam, majd elmentünk a Kino-ba és megnéztük a Gomorrát. Nekem tetszett, neki nem.

csók a blogolvasó szemetekre

0 megjegyzés: