2009. április 26., vasárnap

Szünet óta

Már rég írtam, azóta történt velem egy s más.
Ismét leutaztunk még a szünet végén a telekre, mert pakolászni kellett, és visszafelé megint csak sacinál szálltam ki. Ő nagyon betegen várt szegény, de megvoltunk. Már ott éreztem, hogy ez a betegség engem is elkapott (vagyis én kaptam el őt). Hazaérve rögtön a WC-hez siettem. Ezt többször megcsináltam, de már egy lavorral a kezemben. Azt a lavort használni is kellett végül, de utána már jobb volt. (Ez a mondat pár olvasót örökre elzavart a blogtól). A betegség miatt nem tudtam hétfőn kisérettségizni.
Kedden pótoltam ezt be. Balassi és hangzótörvények húzásával. Szerencsém volt: irodalom-5, nyelvtan-5 és előadásmód-5.
Másnap tesómmal, barátnőjével és Marcellel (margitos arc) voltunk Umbilical Brothers-ön. Minddannyiunk oda voltunk meg vissza. Ősszel megint jönnek, akkor bepótolhatja, aki most kimaradt.
Csütörtökön gitározni voltam. Úgy érzem sokat fejlődtem már, de elvégre ezért járok el. Utána átmentem sacihoz, hogy én legyek az első, aki látja az új haját. Én is voltam. Nekem abszolút bejön, és mindenkinek is hehh.
Pénteken ott is aludtam, másnap elindultunk moziba, de pont rosszkor értünk a városba (már nem és még nem voltak filmek), úgyhogy inkább elindultunk a Duna partra sétálni.


csók a blogolvasó szemetekre

0 megjegyzés: