2009. június 16., kedd

Erdei

Ez volt szerénykis életem utolsó erdei tábora, erdei iskolája. A helyszín Fonyódliget volt, Balaton part. Faházakban húztuk meg magunkat, én egy szobában Freunddal, Lórival, Feával és Bálinttal (ja és persze Daisyvel). Nem túl vidáman álltunk hozzá az egészhez, bár azt hallottam az uccsó mindig a legjobb. A programokat szerencsére le lehetett lógni, sport napon szarrá fáradtam magam, aztán fürcsiztem Bálinttal, más érdekes most nem ugrik be. Második nap voltunk Szárszón József Attilázni, aztán Bogláron vitorlázni. Harmadik nap kenuztunk volna, de az eső megbaszott minket, így nem sikerült. Uccsó nap volt sportdöntő, röpiben kiszoptunk, aztán én hamarabb leléptem, mert Füredre mentem. (Az események sorrendje nem biztos). Összességében nem volt semmi különös a táborban, nekem Zánka maradt a favorit, ennyi a MIGes erdeisuliknak.

csók a blogolvasó szemetekre

1 megjegyzés:

hibus írta...

mit ne mondjak, az utolsó erdei iskolámból hazaküldtek, úgyhogy sose tudom meg, hogy az lett volna-e a legjobb:D