2009. december 29., kedd

Az év vége

Idén történt: befejeződött a legsikeresebb, és elkezdődött a legutálatosabb tanév. Elkezdtem gitározni tanulni, de nem fejeztem be. Elhunyt a Nagypapám. 18 éves lettem. Elkezdtem bankkártyát használni (nem kellett volna). Szabályosan (mármint illegálisan) lógtam tanóráról (lehet, hogy ezt régebben is csináltam). Facebook függő lettem. Megnyertem az EB-t a magyarokkal fifában. Vettem gitár-effektet. Összejöttem az Orsival. Voltam Bosznia-Hercegovinában, Szerbiában, Cypruson (és ezek csak az új országok váóváó). Ott voltam 3 film születésénél (23, Lumiére remake-ek, Veronika nénis). Szalagot avattam, vagy avattattak velünk. Először érettségiztem és remélem utoljára (nyilvááááán). És még sok jó és rossz dolog (de arra nem emlékszem nagyon).
A szilveszter estét nem vágom hol töltöm, ha tudtok valami faszányosat írjátok meg. Ha addig nem találkozunk, akkor boldog újévet, vége egy évtizednek, 2010 a jogsim éve...



csók a blogolvasó szemetekre

0 megjegyzés: