2010. február 8., hétfő

200.

Vad, hogy ez a kétszázadik bejegyzésem. Vica még 133 db-ot bírt, én kitartok addig? Mindegy.
Sítáborba voltam. Idén tizedszer, és mind ez meg sem látszik rajtam. Frankhont támadtuk be a KVIF szervezte táborral. Freund, Lóri, Bálint, Musi és Knédli volt társaságom. Az odafele 24 óra viszonylag gyorsan lement. A szállás gizdás volt, közel a pályához meg a bolthoz. A pályarendszerrel sem volt baj szerintem. Hó és táj is volt rendesen. Kajáról Bálintka gondoskodott (nem gyengén). A fő motívum a laptop volt és a Kronenburg sör. Party idén is volt, de Bálinttal bojkottáltuk.
Hazafelé már uncsibb volt a 24 óra, de mindanyiunknak sikerült duplaülést szerezni, így kényelmesebben telt az idő. Itthon kiderült, hogy a 4-es buszba rakott lécek és bakancsok lemeradtak durván, mert a busz kétszer is defektet kapott, szarabb lett vola azon utazni, így a kisebb rosszat kaptuk.
Az Oscar jelölések valamelyest pozitívan alakultak, hisz az IB ugyanannyi jelölést kapott, mint az Avatar, drukkoljnuk, hogy többet kapjon (nem fog).


csók a blogolvasó szemetekre

1 megjegyzés:

slivovica írta...

én szurkolok... :)