2010. február 28., vasárnap

Télvég

Vége ennek a hétnek is. Egymást követő négy hétvégéből ez az egyetlen, ami "csak" két napos.
Pénteken Eszterke szülcsinapcsi bulcsija volt a KK-ban. Előtte Orsival Diófában voltunk, onnan átmentünk Szimpla Kertbe, utána a tett helyszínére. Rég nem látott arcok tűntek fel sorra, mivel Tréfa Répa és Ki Mit Beer? konci is volt teljesen véletlenül. Nem sokat maradtunk, jöttünk haza (most Kőbánya). Délben elment Orsi, aztán kicsivel később én is, méghozzá kosármeccsre. A MIG csapata tolta valami Bornemissza ellen: 89-48 arányban aláztunk. Onnan Orsihoz mentem, néztünk egy kis Chowder-t, mint az utóbbi időben mindig, mikor ott vagyok, és elindultunk Sziszibulijára, de előtte kifosztottuk kicsit a KFC-t pijjja ügyileg jeeeee. Sziszi bulija számunkra hamar kudarcba fulladt hely hiány miatt, de nem baj, mentünk haza (most Ferencváros) és megnéztük a Skins új részét bibibeeee. Alvás, sajnos korán kelés, és nekem indulás (persze egy-két Chowder rész, azért belefért). Kiccsaládommal mentünk a Láthatatlan Kiállításra, amit mindenkinek ajánlok, mert kurva jó cucc. Utána kajoltunk a Béke Szállóban, és most itthon vagyok, egyedül, magányosan...(Orsibaba nélkül).


csók a blogolvasó szemetekre

0 megjegyzés: