2010. március 15., hétfő

Vizsgafívá

Egy újabb hosszúhétvége.
Ez előző héten végig Nagypapám lakásába száműztem magam, hogy az angol nyelvvizsgára készüljek. Nyomtam a feladatokat, filmeket néztem... Szombaton volt a nyelvvizsga. Az írásbelinél voltak számomra vadnehéz feladatok (szóbehelyettesítés pölöként), szóbelinél, pedig az egyik feladatnál a szöveg lényegek kevés sikerrel ragadtam meg. Beszéd közben izgultam is, meg hát ugye nem is tudok beszélni. A viszga arra döbbentett rá, hogy nem tudok angolul, nem mintha, azt hittem volna, hogy tudok.
Szombat este terveztünk egy kis partájt Orsival, Ágival, Solyával, Feával és jómagammal. Orsinál gyülekeztünk (mert nem voltak otthon a szülei), és ottan is alapoztunk. Ági több okból kifolyólag is rosszul lett eközben, így a party elmaradt, viszont volt helyette beszélgetés, és fölösleges poénvonulatok.
Másnap ott maradtam Orsinál, megnéztük a Kasszandra álmát (8/10), sétafikáltunk, meccset néztünkm kajáltunk, elvoltunk boldogan kettesben hihike.

csók a blogolvasó szemetekre

0 megjegyzés: