2010. április 6., kedd

Nyuszi

A Nyúl először Orsiéknál jött el hozzám csokinyuszi és csokitojásokkal. Mikor haza jöttem itthon megettük a szokásos húsvéti menüt a tojásos nokedlit.
Másnap németországi kisbarátainkkal elmentünk húsvétolni a telkünkre. Már rég voltam ott, mondhatom gizdás lett, nem tartom kizártnak valamiféle buláj rendezését ott egyszer. Mindenki megkapta az ajándékát (én sampont, dezodort, boxert, zoknit, csokit). Este hazajöttünk, azt aludtunk. Hétfőn elmentünk szintén a németekkel Szentendrére, a Skanzenbe. Az nem volt nagy cucc, de amúgy jó elképzelésnek tartom meg minden...
Az estét már Orsinál toltam, megnéztünk egy minősíthetetlen filmet (Azt beszélik...), másnap pedig biztosítás intézés után elmentünk cukrászdába, majd haza jöttem, ő haza ment. Este színház, Lear király.

csók a blogolvasó szemetekre

0 megjegyzés: