2011. január 12., szerda

Új Péter

Kettőezertizenegyben most írok először. Nagyon hülyén hangzik még ez az évszám, de azzal vigasztalom magam, hogy jövőre még hülyébb lesz.
Az első hónap. Az első hét az én "vizsgáimmal" teltek. Nyilván nem vizsga szintű dolgok ezek, hanem kb TZ a gimiben. Ezt alátámasztandó, hogy a legrosszabb jegyet 4-es. Jó nem szabad lebecsülnöm magam. És mivel ezeket a dogákat letudtam, így dzsanuárban szabad vagyok.
A hó többi része.Nagymamámnak kell segíteni a beköltözéssel járó pakolás-mizériákban. Továbbá mengéztem, hova akarok jelentkezni a kövi tanévre. Ez kábéjj csak a színműre korlátozódik, így tevékenységeim erre próbálnak irányulni: letöröltem a fifamanagert, kölcsön kértem Orsi fényképezőjét, gondolkodok filmötleten...Ha van írjatok (nem tudom hányan olvassák ezt a blogot még).


csók a blogolvasó szemetekre

1 megjegyzés:

kibic írta...

Halihó, ezekkel próbálkoznék (az én földhözragadt fantáziámmal):
- diákmunka: egyre pergőbb dobozolás, a kész halom leomlik, kirúgják, a keresetét egy hajléktalannak adja;
- kollégium: egy nap összezárva;
- zenekar: jelenetek az együttes, meg a környezet buktatóiról;
- a kamasz álmok-tervektől a felnőtt realitásig;
- egy bármilyen kedvenced (állat, növény, tulajdonság, tárgy, stb.) alapos (akár humoros) bemutatása.