2011. január 23., vasárnap

Dzsannyuárri

Mivel tombol a szünet számomra, időm mint a tenger. Ezt főleg nagymamám könyvtárának elpakolásával, elrendezésével töltöttem, másodrészt Orsival voltam sokat és a felvételikre kezdtem el a készülődést. Csináltam jónéhány fotót, Feával okoskodtunk kisfilm ötleten (tudom, hogy pont nem erről szól a kommentelés világa, de ki vagy te Kibic?).
Végül megszültem Feá ötleteiből két tökrövid film ötletet, a képek jók, kb nem rajtam múlik semmin...Hahaha. Drukkoljatok.
Ezek mellett filmnézésre is szakítok időt: Oldás és kötés, M.A.S.H., Ocean's trilógia (Orsival), Egy veszedelmes elme vallomásai, Glengarry Glen Ross.


csók a blogolvasó szemetekre

1 megjegyzés:

kibic írta...

bocs, hogy kóbor olvasóként beleszóltam... mikor úgyis tuttam, hogy yobban megoldod :)