2008. május 11., vasárnap

Hosszú hétvége

Pénteken elmentünk csocsózni Palival, Eszterrel, Olival, Danival és Freunddal Rókalyukba, majd Dani, Oli, Freund elhúzott. Palival és Eszterrel, meg a később csatlakozott TD-vel átmentünk a BOR-ba, ahova saci (az ő kérésére van kis betűvel) is megérkezett. Ott elvoltunk, mikor egyszercsak AnnA és PicLil is lejött, de TD akkor már nem volt ott. Szóval végül ebben a felállásban elmentünk Szimpla kertbe pipázni és ellenni.
Este rengeteg komplikálás után barátosnémnál aludtam, ami jó vég volt ehhez a naphoz. Reggel arra keltem, hogy minden húg bent van a szobában, tök meghitt volt pont. Olyan 17:00-kor elindultam hazza, itthon megfürödtem, nagypapámnál megkajoltam és mentem Morrison's 2-be ünnepelni a Mártit. Ezúton is a boldog szülinapját.
Nagy party volt azt kell, hogy mondjam. Kár, hogy az a szar Long Island nem hatott rám semmit, rá KELLETT inni sört, és rögtön jól lettem. Lespanoltam Matyival, énekeltem sokat izé, bizé. Hazafelé Bálinttal bele léptünk valami lila hányásba, akkor még poén volt, most is az.
Ma meg kőbányai olasz étteremben voltam nagyimmal yeahhh, yeahhh, yeahhh.



csók a blogolvasó szmetekre

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

wáó.ujdonság a blogbejegyzésben: a személyek név szerint szerepelnek =D geccjo ;) csokk <3

Névtelen írta...

vao bazdmeg vegre irtal te hulye fasz. mindennap feljovok a kurva oldaladra es latom, hogy nincs semmi. de ma!!! ma vegre vmi normalisat is talaltam. Szal asszem ennyi, nem soka megyek haza, aztan majd lesz valami. nem tom mi, parti, meg sor, meg brugas, meg lilahanyast is csinalok neked de olyat, hogy az majd nem lesz vicces. de utana majd csinalok vicceset is. es akkor nevetunk. vagy nem. mindenesetre, mar csak egy otoladalas kibaszott fogalmazast kell megirnom, es vegeztem itt. szal fasza lesz. es irjal tobbet baszki, mert megharagszom. csokollak

Névtelen írta...

elnezest az otromba nyelvezetert, foleg az anyukaktol, akiknek kis gyermekei olvassak eme kulturaban gazdag oldalt. szoval szeretlek am peti, csak irjal sokat.