2008. május 17., szombat

Tatatatatatata

Elég negatívan álltam hozzá a negyedik Madáchos erdei sulimhoz (magyar középkor keretsztori...). Persze azt tudtam, hogy a programoktól független, azért lehet még ebből rakenroll. Bálinttal, Feával a két Tomival és Balázzsal (mindig így lógunk együtt) voltam egy szobába, ahova csak aludni jártam kb. Gitározgattunk, néha (nagyon ritkán) nevettünk is. A kaja olyan szar volt, mint három másik.
Első nap a tatai tónál és várnál voltunk (láttuk Pataki Attilát, ami nem kis érdem). Második nap sport nap volt, röpibe tovább jutottunk, fociba és kosárba nem. Harmadik nap nagy túra, ahova én betegségem miatt nem mentem, uccsó nap sport döntők és felvonulás. Mi lettünk a 3. legjobb osztály a suliban pont.
Nagy érzelmeket nem váltott ki belőlem a tábor, mint azt láthatjátok...


csók a blogolvasó szemetekre


u.i.: Erre a számra mindenki partyzni fog, punktum.

1 megjegyzés:

slivovica írta...

rohadt jó dal. ^^