2009. augusztus 27., csütörtök

3 nap elősuli

Kedden be kellett mennem az én kis tankönyveimet befizetni, és ha már ott voltam, az ebédet is leperkáltam. Találkoztam osztálytárs lányokkal, akik barnák, csinosak, mosolygósak...még. (a "még"- ről nem tehetnek, és én sem). Utána Szalonoztunk, aztán hazamenés volt. Másnap német osztályozóvizsgát toltam írásban. 8:00-kor kezdődött, és egy óránk volt rá. Én készültem el a leghamarabb. Mikor mindenki kész volt, ismét Szalon, majd Márti, Solya, Orsi és én elmentünk Diófába, onnan Orsihoz mentünk Mártival kajolni. És én onnan már moziba mentem. (Teljesen nyomorult ez a beszámoló). Feával és Ágival megnéztük az Inglourious Basterds-t, aminek a magyar címét nem szabad kimondani. Mindhárman szétfostuk az agyunkat annyira jó volt. Brad Pitt igazi amcsi karaktere és Christoph Waltz vadgonosz szerepe elkúrtul bejött. Film után elkísértem őket Blöff-re, de én jöttem haza tancsizni. Ma bementem 11:00-ra szóbelizni, összességében szerintem jól sikerült, de közben valamiért rám jöt a szarul lét, és kiizadtam mindent, ami valah belém került, és majdnem elájultam. Mikor végeztem Annával elmentünk Olpimpiába, ahol a pénzéből fröccsöztünk.


csók a blogolvasó szemetekre

0 megjegyzés: