2009. augusztus 23., vasárnap

OT '09

Bálintkánk idén a Verőcére szervezett osztálybulájt. A társaság naggyából ugyanaz volt, mint lenni szokott, de most voltunk a legkevesebben. Eredetileg 13-an voltunk lent, közben Andi, Márti és Réka később lejött, Réka, Másti, Noémi, Fanni, Anna és Lóri hamarabb felment. A tábor végére tanárral együtt 8-an maradtunk, segáz.
Első nap megérkeztünk, lecuccoltunk, Bálint chilis babot csinált vacsira, megettük, Lóri fassságait hallgattuk, aztán szundiztunk. A ház este nagyon hideg volt belülről, úgyhogy nagyon nehezen tudtam csak elaludni. Másnap elkisvasútaztunk Királyrétre, az első osztálykirándulás helyszínére, ahol nosztalgiáztunk meg blablabla. Este kábé ugyanaz volt, Lóri fassságait leszámítva. Következő nap a lányok strandolni vágytak, a fiúk viszont maradtak musical-eket írni Gusztáv gitáromon, majd kiderült, hogy Orsi és Ági is maradt. Este bementünk fagyzani meg sörikét venni. Másnap 9-ig el kellett hagyni a kócerájt, mi ezt meg is tettük majd hamar hazajöttünk.
Este Andi átjött és megnéztük az Üldözési mánia c. idiotizmust (nekem tetszett). Másnap elment, én tancsiztam picit, találkoztam Orsival, majd Bálint csatlakozott, mert ő nálam aludt. Ez van.


csók a blogolvasó szemetekre

0 megjegyzés: