2009. augusztus 3., hétfő

B.B. (Szegedinác Péró és a többiek)

Nagy nehezen megszerveződött az idei "balatoni nyár". Feá, Ági, Orsi, Zsófi, Réka és Márti is jelezte, hogy el tud jönni. Végül csak az első három személy jött le, így legalább mindenki ágyba tudott aludni. Én már kedden (júli. 28.) lementem Füredre, hogy onnan bicajjal átmenjek Kenesére, ahol egy Bodri féle balatonos cucc várt, igaz Lóri hívására mentem. Ott egy éjjszakát töltöttem, és akkoris kirúgtam a hámból, hamar ki is dőltem. Másnap Lórival átmentünk vonattal Füredre, ahonnan tovább bicikliztünk Tihanyba, mert Lórit Olivér várta. Utána újra Füredre tekertem, összeszedtem magam és kimentem a pályaudvarra, ahova csak Orsi érkezett meg (ott tudtam meg, hogy Zsófi lemondta). Etyelepetyele. Másnap lementünk strandra, majd pizzáztunk és végül kicsit késve, de kiértünk Feá és Ági elé.
Első közös esténken Magyarország Quiz-eztünk egészen addig, amíg Ági vodkája elő nem került. Igaz csak ő ivott belőle, de az valahogy mindenkinek beütött. Nagy noszogatásra mindenki ágyba került. Reggel Lóri keltet, mert visszaért a biciklivel, és ki is kísértem a vonathoz. Utána megvártuk a szüleimet, majd strandra mentünk. A parton megismekedtünk (igaz csak látásból) Aradszky és Komár László közös fiával és annak feleségével, és Jamie Bell kis változatával. Azután hazamentünk, majd Nagyi meghívására eldzsaltunk a sarki cukkeresebe, ahol megismerkedtek a kis lurkók az én világlátott nagymamámmal. Este én ismét jól éreztem magam, ez volt a legszolidabb éjszaka. Harmadik nap ismét strand, majd elmentünk a part talán legdrágább éttermébe (igaz melegételutalvánnyal). Ott (mint később kiderült a vesztemet okozó) 1 pizza, fél kordonblő (neem így írják) és még egy szelet pizza került belém. És kis társaságunkat persze a kajálda legnagyobb forma pincérje szolgálta ki. Otthon (végzet kettő) ittam egy pici pohár tejet, majd minden kezdődött előről, végül az én gyomrom kikerült a csempére, a többiek kitakarították azt, és számomra vége lett az estének. Reggel kissé ingerült állapotban (ezúton is bocs) takarítgattam, majd elindultunk haza.
Itthon volt kábé 4 óra szabadidőnk, majd mindenki elindult Blöff koncertre. A megújult zenekar most debütált ugyebár. Az újulást tapasztaltam, az összeforrotságot még nem, és az új szám az party. Gratulálok azért nekik.


csók a blogolvasó szemetekre

0 megjegyzés: