2010. augusztus 17., kedd

Balcsi-szülcsi-napcsi

Sokat mesélek Orsinak az én igen veretes múltamról. Például az is mondtam neki, hogy régen mindig Balatonfüreden ünnepeltük a szülinapomat dombon bográcsolással. Ez neki megtetszett és épp ezért mondta, hogy születésnapomon utazzunk Füredre.
Így is történt. Augusztus negyedikén leutaztunk balcsira. Aznap nem fürödtünk, mert nem volt rá jó idő, meg idő. Sétáltunk-elvoltunk, Jóbarátokat néztünk. Második nap sem indult jónak az időjárás, de a végén annyira melegünk lett, hogy belógtunk a Flamingó-hotelbe strandizni. Senki nem szólt ránk, úgyhogy mi nyomtuk kedvünk szerint. Éltük életünket, vettünk kaját, ha kellett, sétiztünk a parton, ámoremijjó, minden jó volt. Úgy terveztük, hogy a születésnapom estéjén elmegyünk vacsizni a Balaton étterembe. Több fürdés nem volt, mert nem volt jó idő... Aztán nagy nehezen eljött a szülinapom. Éjfélkor kibonthattam a féltve őrzött csomagomat. És a doboz nem mást rejtett mint egy Jo'bulani névre hallgató VB-döntő labdát. Minden férfi álma (hihike). Nagyon örültem, de azért aludtunk.
A másnap is zavartalanul telt. Éttermezés előtt Orsi elküldött, hogy vegyek pezsegőt. Úgy is tettem, elmentem a Tesco-ba, majd mikor visszaértem mi várt? Fanni, Solya, Bálint és Lóri meglepi bulira készen. Orsi által végig meg voltam vezeteve, abban a reményben éltem, hogy lesz egy ingyen vacsim, erre meglepi buli lett helyette! Buliztunk, iszogattunk, Magyarország-quizeztünk...jól éreztük magunkat.
Másnapra csak Lóri maradt velünk, többiek első vonattal (Bp.-Vác) mentek haza. Arra keltünk, hogy a szüleim ideggességükbe engem hívnak, mert aznapra volt megbeszélve a családi ebéd. Sok rossz pillanat és veszekedés után végülis azzal a vonattal mentünk haza, amivel terveztük volt amúgyis, otthon nem csesztek le, szóval minden rendben volt.
Orsi a legjobb!!!


csók a blogolvasó szemetekre

0 megjegyzés: