2010. október 5., kedd

Zeza

Iskolai heteim csorgadoznak szépen, mint víg patak. A közösség felfedezett már engem és én is őt, jól érzem magamat ottan ott szerencsére.
A hétvégét a telken kezdettem volt. Éccsapámmal lementünk bort palackozni, pakolgatni és a többi. Igazán jó elfoglaltság volt mindenkinek ajánlom, de ténylegesen. Nekem hamarabb el kellett jönnöm, mert Orsival az Operába volt jegyünk, méghozzá az Elfújta a szél címen futó balett előadásra. Nem volt valami pazar. A sztoriról kábé semmit nem tudtam meg, mindenki táncizott, plusz a külf nézők illetlenek voltak (popcorn evés, zoknisláb felrakás...), az uccsó felvonást szkippeltük.
Másnap nagymamám költözési mizériája/kálváriája kezdetét, ehhez kellett nékem asszisztálni. Könyvet pakoltam, és listát írtam a bakelit kolleksönről... Nem volt valami izgalmatos tevékenység. Estére Orsit láttam vendégül: sütiztünk, teáztunk, monopolyztunk, tévéztünk...így mulat egy magyar, de fiatal pár.
Vasárnapon Orsi apukája elvitt egy darabig, hogy szavazhassak egy jóízűt, de nem jött össze. A szokásos (eddig egyszer szavaztam ott) helyről elküldtek a Kiskakas Óvodába. A Kiskakas Óvodából vissza meg a KÖSZI-be (az a szokásos hely, egyszer voltam ott szavazni). Na ezt nem bírtam, inkább itthon írtam a házidogámat az aranymetszésről, és később elmentem szavazni anyukámmal.
Jó hír: pénteken első hivatalos államilag elismert munkanapom lesz lészen. Csomagolok óránként öccázé. Holnap állásinterjú névgyüjtő ügyben...Sok jó dolog készülődik mostanában (sulis pályázatok, munkák, pénzhalmok...). És a Real 6-1-re behúzta a meccsét!!!
Plusz szeretném felhívni figyelmeteket egy plágiumra:




Vagy csak nekem az?

csók a blogolvasó szemetekre

0 megjegyzés: