2009. március 17., kedd

Cápa

Bocs ez zizis lesz.
Megnéztem a Robert Capa vilámkiállítást sacival a Nemzeti Múzeumban. Engem eszetlenül lenyűgözött. A csávó annyira voma, hogy Baróti se ismerte és ott volt minden fontos történelmi eseményen élete alatt. Egyszer egy taposóaknára lépett és meghalt. Csak egyszer kell az ilyenekre rálépni. Majd júli 2-ától lesz a LUMÚ-ban egy hosszabb kiállítása is.

Jó hír: tudtok pacman-ezni a blogon és már két rendszeres olvasóm van. A rendszeres olvasóknál van ilyen google-ös keret ami aszott mód zavar, ti is látjátok? Valaki tudja, hogy kell eltűntetni?
21-én PediG és Blue Balls a KK-ban, menjetek, lehet, hogy én is ott leszek.
Megyek Erdélybe áprilisba a HUF-al (meg a sulival) szóval mienk a nemzetköz. Holnapra is maradt jó hír.
És itt a várva várt bizonyíték, hogy Will Ferrel és Chad Smith tesók:

Apropó RHCP: mióta tanulgatok gitárzani egyre többet hallgatók tőlük, és lett egy kedvenc vidim, csekk disz áut:


csók a blogolvasó szemetekre

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

mázlista, nekem nem sikerült eljutnom. pedig Robert Capa nem kicsit jó... sőt!

slivovica írta...

a google-ös keret nekem is böki a csőrömet, de sajnos ott van, nem lehet vele mit csinálni.

u.i.: játszottam egy pacman-t, rrihháá!