2009. március 3., kedd

Közlemény

Kedves rajongók!
Ezen a honlapon most írok először és utoljára nektek. Ennek az a szomorú apropója, hogy
Egy ideiglenes szünet közben lemondtam zenekari tagságomról. Ezt leginkább az engem ért
sérelmekkel, és a más elképzelésekkel indoklom.
Az időt, amit a zenekarral töltöttem (nagyjából fél év) egy jó emlékként fogom magamban
megőrizni. Négyszer volt alkalmam fellépni velük előttetek, és mind a négy egy nagy élmény
volt. Nem fogok haragudni, ha az én szövegeimből lesz a legnagyobb sláger, sőt büszke le-
szek rá. A bandatagokkal szeretnék jóban maradni, és ezúton is sok sikert kívánok nekik.
Hajrá Blöff: Peti.


csók a blogolvasó szemetekre

1 megjegyzés:

Balázs írta...

Ez a Blöff honlap tök jól néz ki.
Csak a lejátszóból miért nem valami saját szól legalább?

Szerintem jól döntöttél Peti. Ez a Szaszás dolog is jó döntés volt, pár hónap és lezúzod a tömeget! :)