2009. március 22., vasárnap

I'm db

Történt ugyanis, hogy megnéztük sacival a Watchmen c. képregény adaptációt. Imdb-n 8 egészet kapott VOX-ban is valami 85% origon is dicsérték. Két dolog szólt ellene: Bálint nem ajánlotta és a BOX Office listán is egyre lejjebb csúszott mióta bemutatták. Én azért kiváncsi voltam rá, az előzetese és a 300 (ugyanaz a rendező) is tetszett.
A film egy látványos verekedéssel indít, majd jön a főcím, ami tele van vicces jelenetekkel (Warhol csinált képet az egyik szuperhősról). Aztán elkezdődik a film rendesen. Az első 20 percben kiment a moziból egy kisebb csoport. Bennem is meg volt ez a szándék, de gondoltam ennél jobb lesz. Néha eszembe jutott, hogy le kéne állítani és kimenni enni valamit, de ilyenkor arra is rájöttem, hogy nem otthon vagyok. Az érdeklődésem akkor veszett el teljesen mikor a vietnámi háborúban megjelent Dr. Manhattan (a főhős) és embereket robantott fel a Valkűrök lovaglására. Ez eszembe jutatta az Apokalipszis most! c. filmet, melyben a szuperhősön kívül hasonló dolgok történtek. A 99 Luftballon és a Sound of silence mint soundtrack nagyon hülyén hatott. A filmehz komponált zenék és a látvány amúgy rendben volt, de a forgatókönyv és rendezés hiányában ez a film tőlem csak egy 4-est érdemelt. És felfedeztem még egy (vagy kettő) hasonlóságot: a filmben Comedian karakterét toló színész Jeffrey Dean Morgan mintha Robert Downey Jr. és Javier Bardem közös gyereke lenne.





+=

És a kedvenc gonoszotok Tyler Durden lett a Harcosok klubjából, kösz, hogy szavaztatok, szavazzatok most is a legjobb Madáchos zenekarra (úgyis névtelenül megy).


csók a blogolvasó szemetekre

1 megjegyzés:

Balázs írta...

Tréfarépa über all!