2009. március 1., vasárnap

Régi barát

Most, hogy már harmadik szavazás található mindenki kedvenc blogján, írok pár szót róla. Az első még értelmes kérdés végeredménye (rögtön a "Több sex" után) az lett, hogy több bejegyzést akartok olvasni, látni. Ennek hatását remélem érzitek, hisz mostanában viszonylag sűrün írok.
A második szavazás Oscar-ral kapcsolatban volt, egy szavazat érkezett (sacitól) és az is (direkt) rossz volt. Mindegy. Sacit szeretjük (én legalábbis). És most esedékes a harmadik, amiről nem rég beszélgettünk Feával és Lórival (mármint a legjobb gonoszokról), ezért jött az ötlet, remélem nem hagytam ki senkit a felsorolásból, ha igen kommentbe írjátok le kit.
Más.
Történt, hogy nem rég kaptam egy volt általános iskolai osztálytársamtól egy baráti levelet (sőt igazából hármat). A hangnem, talán annak köszönhető, hogy sokat szivattuk érdekes homlokával. A neve Hollókői Örs, megtalálható iwiw-en és myvip-en is. Myvip-en viccesebb (ott írt nekem). Most megmutatom az egész levelezésünket:

Örs:
Emlégszel még rám?

Te kis buzi gecis fasszopó hippi geci meg fogom baszni a szádat te köcsög rákos geci! haj hagymás geci faszA kurvám leszel te geci

Örs:
Mi van te csicska geci nem is mersz már vissza írni nagyon vigyáz magadra mert akárhol meglátlak szét baszom a fejed te kis kurva
(ezeket hétvégén írta, és nem voltam itthon, ezért nem válaszoltam először-a szerk.)

Én:
Szia Örs!Persze, hogy emlékszem rád, de ezért én nem akarlak bántani. Nem tudom mi a problémád velem most így hirtelen. Minden jót kíván:Peti

Örs:
Te engem nem akarsz meg verni te kurva vigyáz magadra csá



csók a blogolvasó szemetekre

3 megjegyzés:

slivovica írta...

Dennis Hopper a Blue Velvetben?

Balázs írta...

Pici Örsi ideges... Egyem a szívét!

Névtelen írta...

Rakj ki kérlek régi osztályképet, az a homlok érdekelne.
Üdv.