2008. február 18., hétfő

Éberkóma

Miért vagyok becsületes? Eme jó tulajdonságom miatt kapok most egy 1-est, igaz nem csak én tehetek róla, hanem természetesen a tanár is.
Igen ám, eléggé fáradt voltam a mai nap folyamán. Voltam Róka lyukban is, ahol csocsettáztunk (kétszer nyertünk a Paalal). Vettünk DVD-ket az Eszterrel (12 majom, 8 nő, Született gyilkosok, Brokeback Mountain), persze neki, kettőnk közül ő a gazdagabb.
Itthon kaptam jó zenét (msn-en keresztül), és ugyanígy egy valami képsorozatot, amik kicsit feldobtak. Beírattak külön matekra is, csodás. Csak magamnak köszönhetem (a lusta mindenemet).
Amúgy ma van John Travolta (54), Matt Dillon (44), Milos Forman (76) és Szabó István (70) születésnapja. Nem rossz. Akinek még ma van az jelentse, nem kap semmit.



csók a blogolvasó szemetekre

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

BOLDOG SZÜLINAPOT NEKIK...és grat a csocsóhoz.