2008. február 14., csütörtök

Pótlás

Ma megúsztam minden felelést. Suli után elmentem Bálint barátommal (akinek a boldog névnapját kívánom) patikába, leadni az "anyagot". Hazafelé találkoztam életemben harmadszor T.A. zenésszel.
Valentin nap van, ezért kaptam egy szerelmes levelet, és ha nem haragusztok begépelem nektek:


Kedves Peti!
Olyan szép vagy, meg helyes meg szexi, mint a PediG énekese és dobosa együttvéve (eléggé szar zenekar). Mikor először megláttalak, majd beszartam az ámulattól. Mikor hajadat dobálja a szél, annyira felkavar, mint mikor lekésem a Barátok köztet. Gondolom anyád is ilyen szép, mint te, csak ő lány. Ha tehetném minden percet veled töltenék, még ha büdös is vagy. Mert azt mindketten tudjuk, hogy az vagy.
Csók neked, te vad csikó!


Aki szívesen írt volna nekem ilyen levelet, az jelentkezzen kérem!


csók a blogolvasó szemetekre

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jelen!

Névtelen írta...

kedves peti!

mikor eloszor meglattalak, rogton tudtam, hogy minket egymasnak teremtett volna a sors, ha lany lennel. egyedul miattad kezdett el foglalkoztatni a buzisag gondolata de mikor kinyitottad a szadat, a friss levegovel egyutt ez a gondolat is elszallt. remelem tudod, hogy erzeseim irantad csak egy kicsit apadtak es bar szemelyisegednel mar csak a blogod tetszik jobban, megsem leszek meleg. tudom, hogy ez teged is mennyire elszomorit de ezzel mar egyutt kell elnunk az idok vegezeteig vagy legalabb addig amig meghalunk. na de abba is hagyom levelem es remelem kiletemre sosem derul feny!

Lori(nem a horvath lori, o sose irna ilyet, en a kovacs lori vagyok, de telleg)

Névtelen írta...

1: kikérem magamnak!
2: szeretlek
3: <(moderálva a szolgáltató által)>