2008. február 19., kedd

Közérdek

Ma még fáradtabb voltam, mint tegnap. Nagyon durva bazze'.
Megnéztük a Here-The Movie c. filmet, azaz hererák felvilágosítást kaptunk, tapira fel férfi társaim.
Voltam külön (külön?) matekon is. Egész jó volt, segített az életemben. Haza felé Eszterházyt olvastam szokásomhoz híven (mostani szokásom). A "KÖKI"-re (utálom ezt a rövidítést) érve úgy éreztem magam, mint maceszgombóc a Vatikánban.
Egy komoly kérdés merült fel bennem: mostantól naponta, vagy mondjuk hetente (vagy valamilyen időközönként) blogoljak? Szavazzatok. Csak mert úgy gondolom, talán így a minőség rovására megyek reá.



csók a blogolvasó szemetekre

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

hmm...amennyi kommentelő van sztem elég lenne hetente v havonta is.de ez a te döntésed.minden rajtad múlik Peti.légy erős,egyszer élsz,kezedben a kulcs.becks.na mind1.

Névtelen írta...

Szerintem legyen hetente, az talán neked is kényelmesebb. De akkor az legyen részletes és legyen benne véleménynyilvánítás, gondolatok a heti cselekmény mellett, ahogy eddig is.

slivovica írta...

Akkor írj, amikor kedved van =)