2008. február 2., szombat

Bye Heart

Okosak rájöhetnek, hogy ez mit jelent. Igen vége. Nagyon sajnálom, mert nem erre számítottam. Én se terveztem egy ilyen véget, de se magamnak se neki nem akartam hazudni. Köszönök neki mindent, sajnálom, nekem is rossz most.
Voltam sísisakot venni, majd a nagymamámnál kajoltam.
Voltam BOR-ban is. Találkoztam sok jó emberrel, és ott történt a dolog. Sajnos.
Legközelebb csak pénteken fogok írni, mivel sítáborozni megyek. Iszonyat jó lesz remélem. Addig viselkedjetek jól, nem halok meg (ott se).



csók a blogolvasó szemetekre

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

már csak megszokásból is enyém az elsőm komment.csinálhattál vna neki egy fílinget hamár...mind1.

Névtelen írta...

Peti írjálmár!
Attól, h mi kussoló-k*csögök vagyunk, attól még nézünk.

Névtelen írta...

tudod.attól,h sielni van,attól nem tud írni...majd hazajön és ír neked.

Névtelen írta...

jabocsi:) köszönöm

Névtelen írta...

igazán szivesen.imádok információs szolgálatként szolgálni (hasznosítva lenni,mittomén hogyan),igazán szórakoztató.de tényleg.na csoki