2009. október 22., csütörtök

5 film

Az utólsó egy hétben 5 filmet volt szerencsém megnézni (és még nincs vége a hétnek).
Először is az Apatow-galaxis (szerintem létezik ilyen) egyik alkotását, a Superbad című filmet toltam. Jonah Hill az élő Eric Cartmen karakterét tolta, Micheal Cera pedig szokásosan aranyos, természetes volt. A Bill Hader-Seth Rogen rendőspáros sokat dobott a cuccon, összességében faszavicces film.
A második a Macskarisztokraták volt. Még nem láttam azelőtt (gáz, nem gáz). Vannak benne vicces dolgok, természetesen mindenki aranyos, Jó látni egy mesét, amiben semmi számítógépes szarság nincs.
Következő a Ripacsok című magyar film volt. Kern és Garas eléggé kurvajól tolják benne. Nekem totálisan bejött.
Láttam a még a Vicky Christina Barcelona című művet. Woody Allen koncepciója az lehetett, hogy hozzunk össze kurvaszép embereket egy kurvaszép városba, aztán lesz, ami lesz. Szerintem egész jó kis múvi.
És az eddigi utolsó a 2006-os Zuhanás (The Fall) volt. Eszement látvány orgia, gyönyörű mese, aranyos kislány kombó jellemzi a filmet. Muszáj látni mindenkinek, kurvára bejött.
Ebből is látszik, hogy nem tudok filmekről írni...


csók a blogolvasó szemetekre

0 megjegyzés: