2009. október 3., szombat

Szasza 20

Már osztálykiránduláson jelezte nekem Lóri, hogy okt. 2-ára ne csináljak progit, mert Szaszabácsinak 20. születésnapja lesz. Így is lett.
Én voltam a 3. aki megérkezett, majd utánam már gyorsan gyülekeztünk. Egy 13./b-s delegáció is feltűnt, de ők mindentől független (hamar el is mentek). Mikor Szasza megjött Lórival, mindeki ovációval és tapssal köszöntötte az ünnepletet. Onnantól elég hamar történtek számomra az események. Azt tudom, hogy beszéltem Gergővel, Alízzal, meg csocsóztam is és nyertem (Freund és én + a kámehámés-sportos gólörömök). Aztán arra emlékszem még, hogy két számomra idegen sráccal elneveztük egymást Józsefnek, és utána megtöltöttem egy fél literes műanyagpoharat gyomrom tartalmával. A cucc kábé tizenhattizenhetede ment a pohárba, a többi a kezemre vagy a nadrágomra. Kicsit rendbehoztam magam, de mulatni nem tudtam továbbra sem. Egyszercsak mindenki jó mókának tartotta, hogy a hátamra firkáljon (az ötletet én adtam). A kezem és a hátam televolt kékfilces krix-krax-okkal. Azért ragazkodtam hozzá, hogy Orsi neve is kerüljön fel a hátamra. Mikor ez a poénforrás kifogyott, Olivér és Szasza elkezdtek énekelni a fülembe mindenféle dalt. Végül erőt vettem magamon, és Lórival elindultunk haza (nála aludtam mint látjátok). Mikor felkeltünk megnéztük a Moszkva tér c. filmet, mely mindkettőnk tetszését elnyerte. Utána hazajöttem.

csók a blogolvasó szemetekre

0 megjegyzés: