2009. október 10., szombat

Múvi

Péntek elég lazára sikeredett: nyelvtan, társadalom ismeret, filozófia és osztálytánc...csá. Keringő próba is elmaradt. Szalonba mentem, aztán Bálinttal kínaizni. Utána megvártam Orsibabát, akivel Diófa, pizzéria, mozi kombót toltunk. Megnéztem másodszor is az Inglourious Basterds-t (nem létezik a magyar címe). Este meg hát ugye nála aludtam volt.
Reggel korán keltem, mert mennem kellett '56-os film forgatásra médiásokkal és tháliásokkal. A szükséges bolti jelenetet nem nagyon sikerült felvenni, mert elzavartak. Mentünk is át a lakásba (Nagypapám lakása) a belső jelenetekhez. Ott én voltam az operatőr, Bálint a világosító, Noémi, Vaszi, Csibi, Lili és (Turnai)Bálint a szereplők, a többiek ötletelőkként voltak jelen. Elég faszányos dolgokat siekrült felvenni, a nagyja, az utómunka még hátra van.
És itt van a hétvége slágere...imádom:





csók a blogolvasó szemetekre

0 megjegyzés: