2009. október 29., csütörtök

Elegansz

Őszi szünet révén van időnk napközben is császkálni a városban, és mindenféle izgi progit tolni.
Voltam ugyan érettségizni (teljesen faszás lett szerintem), de már az nap nyomtuk a romantic-rich lájfot Orsival (tudom nincs ilyen, de mi azt toltuk). Elmentünk Wasabi-ba (ahol minden olyan drága, húúúú),aztán Rizsa (ott meccsnézés és ellevés), aztán séti-séti a városban, és Orsinál alvás.
Tegnap Feácska szülinapját ünnepeltük Diófában. Mikor Lóri lejött rá vett minket(nem volt nehéz), hogy menjünk Morrisons-ba. Tetszik nekem így fel/átújítva is. Koktéloztunk, találkoztunk Karesszal, Szolival, Harmival (vele konverzéjsön is volt keményen), exvívótársammal Börnivel, meg mit tudom én még kivel. Feá és Ági együtt elmentek Ágihoz, Lóri maradt valami arccal, mi Orsival meg szintén együtt el, de külön-külön haza.
Ma elmentünk öltönyt nézni nekem szalagavatóra(valagszaggatóra), és lesz. YEAHH. Utána Szimplában voltunk, ahol Hujber Feri is ott leledzett. Onnan pedig Európa cukrászdába toltuk az arcunkat, ami szintén drága és előkelő...


csók a blogolvasó szemetekre

0 megjegyzés: