2008. január 3., csütörtök

Debüt


A 2008-as évben eddig a napig még sose voltam iskolában, de ugyebár ez a remek sorozat is megszakadt. Aki meg nem jött suliba, mert hogy mancsoskodik, az ne szóljon be fele pont
Azt ígértem volt, hogy mától indítok kvízetet (egyelőre egy hetesre tervezem, és majd többször csinálunk ilyen faja kis akciót). Az ítélet sípszó, ha betartják úgy jó: írjatok kettő olyan színésznőt (tehát a tulajdon nevüket), akik valamelyik Erzsébet (minden angol királynőt/nét úgy hívják/ták) megformálásáért Oscar szobrocskát kapott.
És akkor mi van, ha filmes kérdés?
Szilveszterünk legszebb képét is közlöm veletek amúgy meg.



csók a blogolvasó szemetekre

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

bazzeg peti a kérdésedet, de a képet köszi...HUFOrlz:D

Névtelen írta...

Helen Mirren
Judi Dench

Névtelen írta...

Denzel Washington?
Nem tudom...

Névtelen írta...

nem,én vagyok mind a 2,mégh. Denzel Washington.köszi ='(

Névtelen írta...

Akkor Forest Whitaker. Kövér is és nagyok a mellei... :D

slivovica írta...

Amikor legutóbb néztem a bejegyzést még hármat kellett írni. Vagy hülye vagyok? Mindegy, öcsém jól mondá, de most ebben így mijapojén, ha beírom énis?

Névtelen írta...

nem tudom kinek köszönhető ez a kép de azt kell mondjam zseniális...:)