2008. január 28., hétfő

Plusz-minusz

Nem gondoltam volna, hogy most lesz vége, sajnálom. Bár az egyiknek valami baja lehet velem. Mindegy.
Már elkezdtem írni az első darabom, egy féloldalnyi összegyűlt. Úgy gondolom ez nem kispálya. Igyekszem HUF-osra írni. Vagyis jóra. Hehhhh.
Semmi gratuláció, hogy 50.
Ma Szalonban voltam, de csak kóláztam, viszont azt erősen.
Itthon válogattam ki az 5 forintosokat (HUF) az egyesekből és a kettesekből, hogy az egyeseket és a ketteseket bevigyem holnap suliba, mert ott gyűjtik. Én lélek.
Valakinek meg üzenem (két embernek), hogy fel a fejjel. Vagy háromnak.
Valakinek meg, hogy ne ültessen bogarat.
Már régen írtam ennyire érthetetlenül. Go back to the gyökerek!

csók a blogolvasó szemetekre

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

GRATULÁLOOOOOOOOK...50.szép szám.kerek szám.FANTASZTIKUS.bizonyámhogy fel a fejjel nekik.és nem ültetett bogarat.cs kicsit.