2008. január 23., szerda

Kaotika

Ma is rengeteg új dolgot tanultam a suliban... Ismét csak 5 rövidített óra volt, egyiken se történt semmi, ő bajuk (mármint az óráké).
Voltam BOR-ban is, ahol hű, ihajj-csuhajj de jó volt. Vele mindenhol jó, nagyon jó.
Itthon új gépet kaptunk (a tesómmal), azért csomó minden még nincs meg (iTunes, MSN, Firefox stb.), így ezt a bejegyzést is csak szánalmas explorer-ről tudom írni, szégyen.
Meghalt Heath Ledger. Nagyon szomorú dolog, hogy ilyen tehetséges és sokoldalú emberek is "megtudnakhalni". Két filmjét láttam (Lovagregény-feledhető, Brokeback Mountain-remekmű). Két filmjét pedig még be se mutatták (The Dark Knight, I'm not there), már csak miatta is érdemes lesz megnézni őket.




csók a blogolvasó szemetekre

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Heath:(

Névtelen írta...

a filmjeit azért még nezhetitek.nyugodtaaaaaaan.

Névtelen írta...

ne sirjatok én még ittvagyok.

slivovica írta...

Most néztem meg a 10 dolog amit utálok benned c. filmet. Komolyan, a tini-gimis sztorik közül eddig a legjobb volt. Most megnézem a Brokeback mountain-t, már csak azért is, mert rengetegen ajánlották.