2008. január 21., hétfő

Papírforma

Nem akarok senkit megsérteni, de túl egyértelmű volt, hogy mi fogunk ma nyerni. Najó nem vagyok nagyképű, féltem a 11./b-től.
De az, hogy még a közönségdíjat, a legjobb díszlet díját, és a legjobb főszereplő díjat (najó ezt is sejtettem) is megkapjuk, az már valami kérem.
A zsűri értékelésével is meg voltam elégedve a verseny után.
Viszont a túl nagy fáradtságtól nem nagyon tudtam önfeletten örülni a díjaknak, de azért boldog vagyok...mindegy.
Aztán nagyon jól elvoltam vele, ma is. Jó vele YEAHHHH.


csók a blogolvasó szemetekre

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

gratulálok.meglep? =D

Névtelen írta...

de az osztály sikere csakis az ÉN (meg a Reni) fénykezelő technikáján múlott!!!!
tehát én is kérek kis tapsot...

Ági

Névtelen írta...

tapsol-tapsol-tapsol