2008. január 24., csütörtök

Untitled

"Végre" egy nap, amikor teljes hosszuságú 6 darab óra van. Jegyet nem kaptam, okosabb lettem talán, globális felmelegedés.
Már két HUF darab alapsztorija van a fejemben, így egy ideig (ezen kívül még FeÁ írt kettőt) nem maradtok HUF nélkül.
Ez az újgépes cucc még mindig káosz (msn már van, bár nem a tökéletes). Viszont biztos jó lesz így nekünk.
Ma is 'rodáztam (magadra vess, banánetyának már nem kell), ma is jó volt nekem.
Tegnap kilenckor elaludtam, mostanra mégis megint fáradt vagyok...Sebaj



csók a blogolvasó szemetekre

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

most igy erre mit? mindig enyém az első komment,sajnálom,de most nem tudok semmit irni =$

Névtelen írta...

Peti, mi van, 25-én nem történt semmi? :)

Névtelen írta...

navazze,ezt kérdem énis. na? na? válaszolj csak, hajrá, csak hajrá.