2008. január 11., péntek

Hi heart

Boldog vagyok gyerekek! Nagyon jó boldognak lenni "legyetek boldogok ti hülye állatok, hogy ne haljatok meg hülyén".
Suli ma hamar elment, aztán jó volt nekem BOR-ban, valakinek nem, nem azért mert ott volt, hanem mert nem lelkiszegény.
Bocs, de elvetemültem és leírok olyat, hogy NYUNYU. Szóval én nagyon boldog vagyok.
Vége a kvízemnek, már semmi komment? Balage, te egyszer azt írtad, hogy figyelsz. Most is figyelsz? Hol vagytok régi jó kommentelők? BOLDOG VAGYOK.



csók a blogolvasó szemetekre

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

baszódj meg!
:D:D:D

(TKat voltam obviöszli)

Névtelen írta...

Én tegnap jártam borban, de nem láttalak! Ezek szerint HAZUDSZ!!!

Nem szeretem a túrórudit.

Igazából a "Balage Nagy Visszatérése Pumpitblogra" dolgot februárra terveztem volna, nagy ováció közepette...

Erre elrontod itt nekem...
hüjek*csög??

nyunyu
:D

Névtelen írta...

gyere vasárnap Lewkoncertre Rádayba, ha tudol! meg mindenki más is!

Névtelen írta...

a nyunyuzást be lehet fejezni!!!! mint azt már említettem tudom h mindenki naon felnéz ránk és már-már istenít minket de ha már becézgetjük egymást akkor az had' maradjon már meg kettőnk között légyszi...köszi
ja és 1ébként "legyetek boldogok ti hülye állatok a maradék erdők ölén, aki már meghalt annak már mindegy, de ti ne haljatok meg hülyén..."

Névtelen írta...

jo viccből mondom nem kell ezt mert szilveszterkor hallottam h leszolod a palit miatta.mind1. bleeeeeeee

Névtelen írta...

Jujj, bocsánat én nem voltam tudatában, hogy mi a ny****!

Elnézést a felelőtlen használatért!

Névtelen írta...

az h miért szóltam le a palit szilveszterkor azt én tudom te meg nem cs annyit mondok h nem emiatt de innentől kezdve ezzel nem szeretnék foglalkozni cs annyit akartam mondani h ezt így nem kéne...

Névtelen írta...

jolvanmár nyugivan.