2008. január 22., kedd

Köszi, köszi, köszi

Infot berakni első órának...Mekkora hülyeség, főleg ezzel a "hiperaktív" tanárral rendkívül érdekes órák ezek. Csaj nagyon kész van hallod (nincs vele bajom)...
Boldog, boldogtalan gratulál nekünk, ami jólesik. Engem az egész mostmár tényleg teljesen hidegen hagy.
Megettük a jutalom tortákat, Bájbó még pezsgőt is hozott nekünk, akkora arc, de tényleg.
Suli után voltam 'rodázni (ha nem tudod mi az magadra vess), ami közben/ahol rohadt jól éreztem magam. Remélem lesz még.
Most Kaukázust hallgatok.


csók a blogolvasó szemetekre

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

most meglep h enyém az első komment? persze. szal,az,h aki nem tudja mi az a 'rodázás az vessen magára.ez halálkomoly.de ha megkérdezed,azt is szabad.vagy lehet nem is érdekel? =S

Névtelen írta...

Jaj Bájbó Steve vajon hogy van.. :) Én Pistáztam le először szerenádkor.

Kaukázus - Lift
Kaukázus - 10ezer mérföld
Kaukázus - Kortünet

az új albumról mindenkinek!
Ajánlom

Névtelen írta...

no comment (mekkora arc vagyok, hogy ezt így beírom kommentbe) - meg kell hagyni, Bibó az Isten. Ja, és minden boldog ember aprózódjon min. hatba de inkább nyolcba, ha kérhetném.

Névtelen írta...

Lift
10000 mérföld
Rézcső

most magamra vetek...