2008. január 16., szerda

Háztűznéző

Megnéztük végre angol órán a Jézus Krisztus szupersztár c. keresztény pukkasztó filmet. Nem valami eget rengető film, de bátorsága és igényessége jobbá teszi. Júdás szerepe a filmben, és maga a színész is feledhetetlen. Júdás nélkül...Hol is lennénk?
Voltam ma Szalonban, ahol egyszer csak elkezdett fájni a hátam, mostanra már alig tudok mozogni, de titeket semmi pénzért nem hagynálak ki.
Ma voltam az én egyetlen kedves nála, és megismertem családját, no meg lakását.



csók a blogolvasó szemetekre

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

jobbulást ;)

slivovica írta...

Jézuskrisztusszupersztár szerintem nagyonjó. Én szoktam hallgatni a soundtrackjét csak úgy, és húsvétkor mikor megy, mindig megnézem.
(Na azért a Jézus hangját kölcsönző Ian Gillan [a Deep Purple énekese] se kutya, bár Júdás tényleg rocks...)