2008. január 30., szerda

Felhívás



Hallo...
Megígértem, hogy ma is képet közlök. Megteszem, csak örüljetek. A kép semmiféle manipulácóval kapcsolatos eszközzel nem áll kapcsolatban. Ez maga a nyers valóság.
Igaz már régóta van ez így, de most fel is vágok vele: engem Amerikában is olvasnak. Hi Lóri (csak, hogy ő is értse)!
Ma cimbimmel, Bálinttal voltam délután, mert hogy ő ráért. Lehet, hogy ezzel megbántottam valakit./? Voltunk mp3 szervízben, sícuccboltban, BORban és az IKEA-ban kajoltunk. Ettünk összesen (fejenként igazából) 3 hotdog-ot, és ezerféle piát.
Az új osztálytárs az meg szimpatikus. Ő is ismeri eme blogot.
Most tök komolyan: akinek van olyan gitárja, ami nem kell neki, az konzultáljon velem. Legyen oly szíves.



csók a blogolvasó szemetekre

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez a kep kurvajo!:D Hi Peti, whut up?:D

Névtelen írta...

én ezt a képet kikérem magamnak...
mi az hogy engem nem rajonganak körbe...
de mondjuk a valóságot tükrözi...
de már hozzá szoktam... nyugi...
kövér vagyok... és ilyen is maradok...hejő...

Unknown írta...

én holnap úgy körberajonglak, hogy...