2008. január 27., vasárnap

Félszáz

Igen, bizony, ám. Ötvenedik alkalommal írok nektek/nekem/nekünk. Amikor elkezdtem nem gondoltam volna, hogy ennek hatására lehet, hogy fekete vagy női elnöke lesz USA-nak. Egyelőre nincs is.
Gyermekeim kommenteljetek, így nem tudom, hogy olvastok-e. Gratuláljatok ma például.
Egész nap itthon ültem és tanultam, meg olvastam, meg telefonáltam (meg van tiltva már), TV-ztem és gépeztem.
Az idő borzadályos. Ne legyetek idők.
Ma nézek Real meccset (20:45 Sportklub)-ezt majd kisípoljuk-nézzetek ti is, ha akartok, ha nem.
Kössz, hogy olvastok. Olvassatok továbbra is!

- Bácsi, bácsi, egy banán van a fülében!!
- Nem hallom kisfiam, mert egy banán van a fülemben!


csók a blogolvasó szemetekre

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

hát.avokádóval jobblenne.

slivovica írta...

borzadáLY? énolvaslakám... :D